02-05-2014 17:33

Selfie

Deze keer gaan we het hebben over... de selfie!!

 
We kennen de selfie allemaal wel en wij geven jullie deze keer tips voor een betere selfie.
 

1: Geen duckface. Iedereen kent hem wel. Zoek hem maar eens op op Google en probeer hem maar eens na te doen. Zooo charmant.

2: Neem geen selfie's van onder. Persoonlijk vind ik dat je dan een grote kin hebt en wauw je ziet dan het plafond...

3: De wc-selfie vind ik ook heel fout. Ik bedoel wie gaat er nou naar de wc om daar een selfie te maken? 

4: Het licht is ook nog heel belangrijk. Als je in het donker gaat staan krijg je toch ook geen mooie foto. Persoonlijk vind ik buitenfoto's heel mooi als de zon schijnt.

5: Ik zie ook wel eens foto's dat mensen een selfie maken en dan staat er iemand maar half op. Ik bedoel hoe charmant is het als je maar een halve mond hebt...

6: Ook zijn er nog apps waarmee je leuke tekentjes op je foto kunt plaatsen. Ik gebruik voornamelijk de apps: PicCollage, PicsArt en PhotoWonder. (Hoe je die tekentjes kunt plaatsen wordt in een ander artikel uitgelegd.)

En als je niet van selfie's houdt, kan je natuurlijk ook een saampie nemen.
 
Dit waren de tips alweer, tot de volgende keer.

—————

Terug


Contact

MakeUpForGirls


Contacteer ons






Nieuwsbrief

Hier kun je abonneren op onze nieuwsbrief: